Nowy portfel

Nie chcąc zatrzymywać się jedynie na bransoletkach i tym podobnych (niebawem pojawi się galeria) zabrałem się za długo planowany portfel „z wnętrza klawiatury” który dawno już zobaczyłem na Instructables. Mój różni się trochę od zaproponowanego wzorca wykonania, nie dzieliłem podstawowych części jak w instrukcji i umieściłem w nim znacznie więcej kieszonek, choć nie udało mi się wykombinować niczego praktycznego na drobne. Nosi się wygodnie i jest niezwykle lekki, ale obawiam się o jego trwałość. Coś za coś. Poniżej zdjęcia, osoby zainteresowane podobnym mogą się zgłaszać ; )

Większe zdjęcia

Komentarze 2 to “Nowy portfel”

  1. /P/ alias Verminard Says:

    DIY to zło. Wciąga i nagle zaczynasz rozglądać się dookoła siebie z myślą „Co by tu jeszcze przerobić”…
    Czyli jednak klawiatura się nadała. U mnie klawisze nadal czekają aż staną się bransoletką (http://i268.photobucket.com/albums/jj19/pk_photos/klawa.png), na razie tylko odciąłem im nóżki. Nie mam żadnego pomysłu na zapięcie…

  2. szybkie czytanie kursy Says:

    szybkie czytanie kursy

    Nowy portfel | cienkamila

Skomentuj

