Kolczyki i galeria „połproduktów”

Nareszcie zrobiłem pierwszą parę kolczyków, długo obiecywanych (sobie i kilku Paniom 😉

Są z klawiszy komputerowej klawiatury, dostępne w opcjach czarnej i białej, z dowlnych liter lub znaków ( w ramach możliwości, niestety nigdy nie robiono klawiatur z nadmiarem najpopularniejszych liter. 

Wykonanie poszło gładko, pierwsza użytkowniczka jest niezwykle zadowolona, a ja planuje zabrać sie teraz za custom pendrive’a.

Wszystkie dotychczasowe „produkty” mają już swoją galerię na podstronie. Będę tam wrzucał więcej zdjęć, informacje i ew. nowości. Tam też kontakt dla zainteresowanych.

Komentarze 4 to “Kolczyki i galeria „połproduktów””

  1. /P/ alias Verminard Says:

    Pena robisz z klawisza, czy z kabelka? Ja zabrałem się za ten drugi. 🙂

  2. cienkamila Says:

    Pendrive’a chciałbym zrobić w formie karabińczyka/czegoś łatwo przypinanego, ale jeszcze nie wybrałem materiału (mam jakby co zbędne końcówki usb gdybyś potrzebował) 🙂

  3. G. Says:

    A buty z klawiatury? Da się? ; )

  4. /P/ alias Verminard Says:

    Jesteś blisko, bo powstają japonki z elementami klawiatury… 🙂

Skomentuj

