change is constant

Wizje zmian śnią mi się różne, niektóre niczym Nicolasa Grospierre’a (foto) i Kobasa Laksa (kolaże). Ich ekspozycja „HOTEL POLONIA. The Afterlife of Buildings” na 11. Międzynarodowej Wystawie Architektury w Wenecji 2008. (via WeMakeMoneyNotArt)

Tak, tak, to BUW.

A to Metropolitan.

Od permanentnego myślenia o zmianach źle sypiam (tzn. jeszcze gorzej niż zwykle), dla rozrywki uciekam w rozważania nad eee PC czy MSI Wind? 😉

Tagi: , , , ,

Komentarze 3 to “change is constant”

  1. Aśika Says:

    Druga opcja, zdecydowanie (będę wtedy miała kogo zapytać o opinię na temat sprzętu ;>).

  2. cienkamila Says:

    hmm, szczerze jestem bardziej przekonany do eee 1000H, na 6komorowej baterii, msi ma 3, na 6 jest drozsze, a 1000H ma ten sam rozmiar klawiatury co msi, choc wind lzejszy… na lenovo s10 czekac raczej nie bede 😉 ale nadal sie zastanawiam

  3. Aśika Says:

    Wychodzi moja nieznajomość tematu: sądziłam, że „eee PC” to takie zastanawianie się nad kupnem stacjonarnego ;x
    Ech, ja i technika.

Skomentuj

