puszczam chmurę

dodałem chmurę tagów… a w niej największe: Creative Commons (niebawem pierwsze newsy dla CC na oficjalnym blogu), Google o spadającym zaufaniu i Prokrastynacja, czyli coś  w co wierzę i z czego pewnie ten blog się wziął 😉  Przerwa świąteczna szykuje się pracowita, sprawy uczelniane zaczynają nieznośnie kłuć świadomość, a najchętniej to zmontowałbym sobie coś nowego na rękę lub wrzucił na ścianę.

O istnieniu życia offline czasem potrafią przypomnieć genialne projekty takie jak Analog Agenda, aż pomyślałem sobie, że powrót do zwykłego kalendarza niebyłby głupim pomysłem. Trend jednak odwrtony, eee pc w torbie (czyt. pracy i uczelnii), czasem koleny laptop w pracy i thinkpad w domu przez jakiś czas powodowały spory bałagan. Ostanio przestawiam się jednak na Google Docs  i dysk wirtualny co pozwal (przy dobrej łączności) zapomnieć o przywiązaniu do konkretnego sprzętu.

Tagi: , , , ,

komentarze 2 to “puszczam chmurę”

  1. Paweł Says:

    Agenda papierowa wygląda bardzo zacnie, szkoda, że to jednak papier, a nie stylowa aplikacja 🙂

  2. pawelk Says:

    Ja niestety odpuściłem na razie eeepc… koszty utrzymania się, mieszkania, brak projektów do zrobienia i zarobienia i takie tam. Liczę, że po serii HA wrócą do baterii 6-komorowych i koło wiosny coś sobie ładnego sprawię.

    Ej, mam prośbę – mógłbyś link do zlomowiska podmienić na motywdrogi, bo tam mnie teraz znajdziesz? Tam udaje im się mnie zmotywować do pisania. Thx, zią. 🙂

Skomentuj

