Psychotesty jako kolejny objaw prokrastynacji…

… dlatego tak je lubimy, co? Koleżanka dziś jeden podesłała, nawet całkiem rzeczowo wyglądający, na stronie kanału Discovery Health, a na co ten test? Na obecność prokrastynacji właśnie, w waszej głowie, wyobraźni, życiu czy czymkolwiek innym. 15 pytań obliczonych na 8-10 minut, czyli kolejnych kilka minut do stracenia, a więc nie ma na co czekać, poważniejsze sprawy zaś z pewnością mogą…(swoją drogą jedno pytanie dotyczy psychotestów, ale nie tak bezpośrednio jak moja teza). O dziwo uzyskałem tylko 60/100, co klasyfikuje mnie jako jedynie skłonnego do prokrastynacji, jestem w szoku, ten nieposprzątany nawet na święta pokój również nie chce w tak niski wynik uwierzyć. (za link dziękujemy Agacie, bless ya&burn babylon)

Tagi: ,

Komentarze 2 to “Psychotesty jako kolejny objaw prokrastynacji…”

  1. konik Says:

    66…nie wiem czy się cieszyć czy jak..?

  2. Paweł Says:

    Taaak. Z wynikiem 24 nie mam chyba tu czego szukać? 🙂 A przy okazji urzekło mnie zdanie z porady dla mnie: „Realize that you are human and try again.”

Skomentuj

